onsdag 11 april 2012

Folk på internet, så himla mycket troll. Jag orkar liksom inte vara med. Ändå kommer jag alltid tillbaka efter bara lite mer av allas platta åsikter. Alla är förstås inte platta en del är intressant, genomtänkta och kloka. Det försvinner dock lite i havet i all idioti. Internet känns många gånger som ett utdraget högstadium där alla osäkra försöker vara något de inte är genom att få andra att känna sig som dem. Jag ett utdraget "jag läser inte böcker men jag tycker det här och det här" som allt som oftast är helt ogrundat i nåpgon slags flashbacktråd som förlänges borde tagits bort. Nog om internet. Nog om allt jag borde sova. 8-17 med föreläsningar i morgon. Mitt jobb ringer varje dag och vill ha mig både här och där hela tiden. Den här kursen kommer ta kål på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar