lördag 7 april 2012

Ibland har jag himla svårt att berätta saker, jag har som en konstant censur hängandes över mig. Det här grundar sig dels i att jag har så himla svårt att lite på folk och sen en tanke om vem bryr sig egentligen som alltid och konstant snurrar i mitt huvud. Jag väntar nu lite till på modet att faktiskt säga det jag tycker.

Veckan som gått har bestått av lite förkylning, jobb, plugg och en baba sonic kväll. Att få skriksjunga av sig till Håkan och träffa några himla fina personer är ju alltid ett plus. I dag ska jag jobba, närmare bestämt med strumpbyxor. Det är nu såhär kl kvart över 9 man får komplex över att alla man har ser lite halvtaskiga ut. men men. Resten av helgen kommer nog flyta bort i släkthäng.



Josefin bjöd på en så himla mysig och god middag innan jag gick ut i onsdags.
Jag har färgat håret väldigt askigt. Och gillar det jätte mkt.
Jag och min partner in crime om dagarna. Skulle inte klara av skolan om vi inte fikade så mkt som vi ändå gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar